به گزارش کودک پرس ،حوریه حاجی زاده در جلسه کارگروه تولید محتوای آموزشی دوره پیش دبستانی ضمن اشاره به اهمیت این دوره از سن کودکان اظهار کرد : محتواهای آموزشی دوره پیش دبستانی باید بر پایه علمی ، کارشناسانه ، اصولی و متناسب با این دوره سنی تدوین گردد.
وی ادامه داد : برنامه های آموزشی این سنین باید به گونه ای تنظیم گردد که زمینه شکوفایی فطرت کودکان را فراهم نماید .
حاجی زاده ضمن تاکید بر آموزش های کودک محور گفت : فعالیت هایی چون بازی ، قصه ، شعر ، نمایش خلاق ، نقاشی ، کاردستی و مفاهیم خلاق از الزامات شیوه ها و روش های جدید آموزش در فرآیند یاددهی و یادگیری این دوره سنی است .
وی اضافه کرد : در تولید محتوای آموزشی دوره پیش دبستانی توجه به وضعیت بومی و منطقه ای در آموزش و یادگیری دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد .
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان ، استفاده از ظرفیت های گروه تحلیل محتوای استان ، سرگروههای آموزشی و تجارب اساتید دانشگاه فرهنگیان را در این برنامه مورد تاکید قرار داد .
ارسال دیدگاه