به گزارش کودک پرس ،طبق مطالعات متعدد در حالیکه جهان برای سومین سال متوالی درگیر شیوع کروناویروس است، کودکان به شدت از تحصیل عقب مانده اند.
اگرچه نرخ سواد در ایالات متحده پیش از شیوع کروناویروس کاهش یافته بود اما نتایج مطالعات اخیر نشان میدهد که تقریبا یک سوم از کودکان حاضر در مهدهای کودک تا کلاس دوم فاقد معیارهای روخوانی هستند.
همچنین کاهش سطح یادگیری به طور نامتناسبی بر کودکان سیاه پوست، اسپانیایی تبار، ناتوان، کم درآمد یا آنهایی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، تاثیر می گذارد.
با همه گیری کووید-۱۹ و تعطیلی مدارس و شروع آموزش از راه دور، دانش آموزان مجبور شدند اصول اولیه خواندن را در خارج از کلاس درس و با دسترسی به آموزشهای آنلاین بیاموزند.
کمبود معلم در مدارس دولتی آمریکا
همچنین موضوع مهم دیگر کمبود معلم است که ممکن است با بازگشت دانشآموزان به کلاسهای درس ادامه داشته باشد.
به گزارش آکسیوس، بر اساس داده هایی که هفته گذشته توسط مرکز ملی آمار آموزش در ایالات متحده منتشر شد، نزدیک به نیمی از مدارس دولتی با کمبود معلم مواجه هستند.
در عین حال مدارس استثنایی و دبستانها، بیشترین ظرفیت خالی را گزارش کرده اند.
ارسال دیدگاه