“راپا” خلا‌های آموزش و پرورش را جبران می‌کند/ طرح‌درس‌های ایرانیزه براساس متد‌های روانشناسی برای کودک و نوجوان

موسس گروه دانش‌بنیان راپا با اشاره به تهیه طرح‌درس‌های بومی براساس متد‌های روانشناسی برای کودک و نوجوان گفت: فعالیت‌های راپا می‌تواند خلا‌های آموزش و پرروش را جبران کند.

به گزارش کودک پرس ،ابوالفضل فیروزمنش روانشناس بالینی و موسس گروه دانش‌بنیان “راپا” درباره این شرکت بیان کرد: در راپا برای کودکان و نوجوانان (رده‌های سنی ۸ تا ۱۱ سال)، طرح درس‌هایی را براساس متد‌های روانشناسی، نوروساینس و علوم شناختی تدارک دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه طرح درس‌ها براساس متد‌های خاص ایرانیزه و بومی شده‌اند، ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی را همواره در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

فیروزمنش راپا را نماینده اوریگامی ژاپن در ایران دانست و بیان کرد: ضمن حمایت گروه روانشناسی اوریگامی از شرکت، یکی از تیم‌های تخصصی ما روی اوریگامی و فعالیت‌های مرتبط با آن از جمله آموزش علوم، خلاقیت و مهارت‌های دست‌ورزی و … فعال است.

وی درباره حمایت وزارت آموزش پرورش از این فعالیت توضیح داد: راپا یک گروه نوپا، جوان و جویای نام است و تلاش دارد بستر‌های لازم را برای فعالیت هرچه بهتر خود فراهم کند از این رو حمایت و استقبال آموزش و پرورش از فعالیت ما به تبع می‌تواند شرایط بهتری را رقم زند.

موسس گروه دانش‌بنیان راپا ادامه داد: از سوی دیگر خلا‌های موجود در آموزش و پرورش مطمئنا با فعالیت گروه‌هایی همچون راپا جبران خواهد شد.

وی عنوان کرد: ما همواره سعی کردیم تیم خود را از دانشجویان خوب دانشگاه‌های ایران مثل دانشگاه تهران و شهیدبهشتی تشکیل دهیم و ضمن حضور مسئول پرورشی، آموزشی و رسانه این تیم را تخصصی کنیم؛ هرچند که تاکنون در این راه حمایت پارک فناوری پردیس را نداشته‌ایم، اما در آینده حمایت آن‌ها حتما شامل حال ما خواهد شد.