به گزارش کودک پرس ،مهدی امیری در نشست مشترک همکاری و هماهنگی معاونتهای حملونقل و ترافیک و اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با موضوع همکاری و هماهنگی درباره فعالیتهای آموزشی و فرهنگسازی و همافزایی اقدامات شهر دوستدار کودک، اظهار کرد: پراکندگی و نبود هماهنگی بین آموزشهای ارائه شده به شهروندان و عدم مستندسازی و گردآوری تولیدات و محصولات آموزشی و فرهنگی از مهمترین مشکلات فرآیندهای آموزشی شهرداری است.
وی افزود: با توجه به اهمیت مباحث شهر دوستدار کودک برای شهرداری تهران از سال ۱۳۹۹ حدود ۱۳ محله به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب و برای هریک به صورت جداگانه مطالعات اجتماعی و ترافیکی مرتبط با اقدامات شهر دوستدار کودک انجام شده است.
«مهدی گلشنی» مدیرکل حملونقل عمومی و امور مناطق معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این نشست گفت: با هدف اجرایی کردن نتایج حاصل از مطالعات شهر دوستدار کودک در ۱۳ محله منتخب، کارگروهی با حضور مدیران معاونت اجتماعی، دستاندرکاران پروژه، معاونان حملونقل و ترافیک مناطق و نمایندگان اداره کل حملونقل عمومی و امور مناطق تشکیل و ضمن بررسی و اعتبارسنجی نتایج مطالعات مذکور، به اولویتبندی اقدامات اجرایی شهر دوستدار کودک در محلات پرداخته و برای موارد زمانبندی اقدامات تعیین شود.
نشست مشترک همکاری و هماهنگی معاونتهای حملونقل و ترافیک و اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با موضوع همکاری و هماهنگی درباره فعالیتهای آموزشی و فرهنگسازی، همچنین همافزایی اقدامات شهر دوستدار کودک برگزار شد.
ارسال دیدگاه