به گزارش کودک پرس ،استفاده از اشخاص کمتر از 18 سال در تبلیغات فضای مجازی و همچنین تأیید کالاهای مورد مصرف کودکان ممنوع است.
چنانچه کالا یا خدمت معرفی شده منجر به ایراد خسارت یا آسیب به مصرفکننده شود، افراد تأیید کننده مسئول جبران خسارت خواهند بود.
به گزارش کودک پرس ،استفاده از اشخاص کمتر از 18 سال در تبلیغات فضای مجازی و همچنین تأیید کالاهای مورد مصرف کودکان ممنوع است.
چنانچه کالا یا خدمت معرفی شده منجر به ایراد خسارت یا آسیب به مصرفکننده شود، افراد تأیید کننده مسئول جبران خسارت خواهند بود.
ارسال دیدگاه