به گزارش کودک پرس ، این کودک یزدی با فعال سازی یکی از سرویس های صوتی تلفن ثابت که بصورت دقیقه ای محاسبه می شود و تماس مکرر با این سرویس یک میلیون تومان هزینه برای خانواده اش به بار آورد.
پدر این خانواده با مراجعه به مخابرات خواهان هشدار ميان دوره ای مخابرات بود.
مدير تجاري و امور مشتريان مخابرات در پاسخ به خواسته این شهروند گفت برای سرویس های صوتی که پیمانکار دارد ،هشدار میان دوره وجود ندارد وپیمانکار پایان دوره صورتحساب را تحویل شرکت می دهد.
ساجدی از مردم خواست در صورت اینکه فرزند خردسالی دارندو متقاضی استفاده از این نوع سرویس ها نیستند با مراجعه به مخابرات و تکمیل فرم هایی از استفاه از این سرویس ها انصراف دهند تا دیگر شاهد بروز چنین شیطنت هایی نباشیم.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال دیدگاه