عرضه دست‌آوردهای سازمان‌های دولتی و خصوصی در هفته‌ کودک

به گزارش کودک پرس   ابوالقاسم سلیمانی، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران (محل برپایی این نمایشگاه) تاکید کرد که در این نمایشگاه تلاش ما این است که از موضع کانون‌محوری خارج شویم تا دیگر سازمان‌ها هم در این اتفاق مثبت دخیل باشند و فعالیت‌هاشان را عرضه کنند.

دبیر کمیته‌ نمایشگاهی هفته‌ ملی کودک توضیح داد که این نهادها متراژی را که برای غرفه‌ها مدنظرشان بوده اعلام کرده‌اند و ما در سالن ۳هزار متری یک برنامه‌ی مشترک برگزار خواهیم کرد

سلیمانی به تشکیل جلسات شورای سیاست‌گذاری هفته‌ی ملی کودک اشاره و هم‌فکری بین سازمانی را نکته‌ی مهم این رویداد عنوان کرد و گفت: در بخش نمایشگاهی امسال هم تمام دستگاه‌های مربوطه را مخاطب قرار داده‌ و از یک‌ماه قبل به‌صورت مکتوب فراخوان و فرم شرکت در برنامه‌های هفته‌ ملی کودک را برایشان ارسال کردیم.

به گفته‌ دبیر کمیته‌ نمایشگاهی، شرکت در این نمایشگاه محدودیتی نداشته، چراکه فراخوان عمومی منتشر و روی سایت مرکز آفرینش‌ها و سایت خبری کانون هم آمده است؛ او تاکید کرد که حتی همین الان که داریم با هم صحبت می‌کنیم و دو روز به آغاز برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک باقی است، اگر عزیزانی مراجعه کنند ما حتما فضای کافی در اختیارشان قرار خواهیم داد. چراکه همواره از مشارکت استقبال کرده‌ایم و اطمینان داریم که در یک کار جمعی می‌شود شرایط بهتری لحاظ کرد.

او درباره‌ مخاطب اصلی این برنامه‌ها گفت: مخاطب همه‌ برنامه‌ها باید کودک‌ونوجوان باشد. برای ما، دوستان کانون و تمام نهادهای برگزارکننده حائز اهمیت است که اثر مناسبی از این اتفاق بین کودک‌ونوجوان کشور شکل بگیرد و بتوانیم به هدف نهایی اختصاص دادن این ایام به کودک‌ان برسیم. انتظار ما این است که بعد از این ایام بچه‌هایی که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم، مثل رسانه‌ها، از برنامه‌های ما بهره‌مند می‌شوند بتوانند موضوع‌های مربوط به خودشان را از این مدخل با رویکردی متفاوت دنبال کنند.

 

منبع:   مهر