به گزارش کودک پرس ، در بخش علمی جشنواره بینالمللی قصهگویی به دبیری علیرضا حسنزاده، ۲۶۹ عنوان مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این بین ۵۰ مقاله از سوی هیات داوران انتخاب شد و پس از آن ۱۴ مقاله به مرحله دوم راه یافت.
محمد گودرزیدهریزی، مینا ذاکرشهرک و نگین صدریزاده به عنوان داوران بخش علمی پس از بررسی این آثار، ۴ عنوان مقاله را به عنوان مقالههای برتر مرحله نهایی معرفی کردند.
بر اساس رای داوران مقاله «بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با روش قصهگویی بر افزایش مهارتهای همدلی با دیگران و مقابله با استرس در دانشآموزان مناطق زلزلهزده ثلاث باباجانی(محور دولدره)» اثر «سارا نادری و لایق رحمانی» رتبه اول، مقاله «بررسی نقش قصه و قصهگویی خلاق بر فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان پایهی دوازدهم» اثر «جلیل الیاسیسرزلی و صابر شریفی» رتبه دوم و مقالههای «تاثیر قصهگویی بر آموزش مهارتهای زندگی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهرستان کرج سال ۱۳۶۹» اثر «فریبا فروزانفر» و «بررسی منابع دیجیتال موجود در کتابخانههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نقش آن در فعالیت قصهگویی مربیان» اثر «بهار ملکپورشهرکی، ریحانه کیوانیهفشجانی و زیبا علیخانی» بهصورت مشترک رتبه سوم، بهعنوان برگزیدگان بخش مقالههای بیستویکمین جشنواره بینالمللی قصهگویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
همچنین بنا به رای هیات داوران سه مقاله از فاطمه ولادی، ریحانه رفیعزاده و زهرا رهبرنیا نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
منبع: کانون پرورش فکری
ارسال دیدگاه