ارتباط مستمر با ۱۰۰هزار نوجوان از طریق شبکه مخاطبان نورالهدی حرم رضوی
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری شبکه مخاطبان نورالهدی حرم مطهر رضوی با بیش از ۱۰۰هزارنوجوان ارتباط مستمر فرهنگی داشته است.
به گزارش کودک پرس ، حجتالاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اعلام این خبر گفت: طرح نورالهدی با هدف تدوین نظام جامع آموزش های فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و با رویکرد تربیت نیروی انسانی متعهد مبتنی بر سیره و روش ائمه اطهار(علیهمالسلام) از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی راه اندازی شده و در مناسبتهای ویژه محصولات متنوعی را برای مخاطبین این شبکه ارسال میکند.
وی تصریح کرد: از بتدای سال تا پایان آبانماه سال جاری، 10 شماره از این مجله برای مخاطبان ارسال شده است.
حسینی ادامه داد: در برخی از مناسبتهای تعداد زیادی از این نشریات برای مخاطبان ارسال میشود، به عنوان مثال به مناسبت ماه مبارک رمضان در بخش شبکه مخاطبین نورالهدی این نشریه برای بیش از 60 هزار نفر چاپ و ارسال شد.
وی تصریح کرد: این نشریات در بخش نوجوان به تفکیک دختر و پسر و در بخش کودک به صورت کلی برای مخاطبین در نقاط مختلف ایران اسلامی ارسال میشود.
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی عنوان کرد: «آداب زیارت»، «مباحث علمی»، «قصههای قرآنی»، «داستانهایی از زندگی ائمه اطهار(علیهمالسلام) و پیامبران»، «دفاع مقدس»، «مهارتهای زندگی»، «سواد رسانه»، «سبک زندگی»، «مشاوره»، «امام زمان(عجلالله تعالی فرجهالشریف علیهالسلام)»، «مهارت های زندگی موفق»، «طب اسلامی» و «مهارت سرگرمی و بازی» با تصویرگری ویژه، برخی از موضوعات این نشریهها به شمار میرود.
وی ادامه داد: علاوه بر ارسال نشریه به سراسر کشور، در این هشتماه مسابقاتی طراحی شد که ضمن فراخوان این مسابقات، مخاطبان و علاقهمندان نوری الهدی از سراسر کشور در آن شرکت کردند.
حسینی یادآور شد: علاقهمندان به عضویت در شبکه مخاطبین نورالهدی میتوانند به سایت razavi.aqr.ir مراجعه و با تکمیل نمودن فرم از مزایای عضویت در این شبکه فرهنگی بهرمند شوند.
منبع: آستان نیوز
ارسال دیدگاه