254883
۲۰ مرداد ۱۴۰۳
کودک گمشده الیگودرزی

گم شدن کودک دو ساله در روستای ده سفید الیگودرز

سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت:یک دختربچه دو ساله از روستای ده‌سفیدحاج درویش گم شده و تلاش برای یافتن این کودک ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، سرپرست فرمانداری گفت:در پی مفقود شدن دختر دو ساله از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز، جمعی از نیروهای‌مردمی، بسیج و سپاه، انتظامی و هلال احمر با تیم سگ‌های زنده‌یاب در محل حضور یافته و در حال جستجو برای یافتن این کودک هستند.

مهدی اداوی افزود: خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه دو ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت که به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

وی افزود: ساعت ۵:۳۰ روز جمعه عملیات جستجو با استفاده از نیروهای بسیج و سپاه آغاز و تاکنون ادامه داشته اما هنوز منجر به یافتن کودک نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرزگفت:با توجه به نیمه کوهستانی بودن منطقه از نیروهای آفرود و موتورسوارها برای یافتن این کودک بکار گرفته شده است.

اداوی افزود: یک حلقه چاه در روستا وجود داشت که احتمال سقوط کودک می رفت، به طور کامل تخلیه شد اما اثری از این کودک در چاه یافت نشد.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با تأکید بر کمک و همراهی مردم برای یافتن کودک گمشده در روستای سنگ سفید حاجی درویش این شهرستان گفت:

همه ی امکانات دستگاه‌های امدادی شهرستان برای یافتن دختربچه دو ساله الیگودرزی در محل مستقر شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار