253341
۱۱ خرداد ۱۴۰۳
کمیته امداد امام خمینی (ره)

حمایت ۱۲۱ هزار حامی از ۳۲ هزار کودک یتیم اصفهان

در حال حاضر ۱۲۱ هزار حامی، سرپرستی بیش از ۳۲ هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت را برعهده گرفته و سایه مهربانی خود را بر آنان گسترانیده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، علی اخلاقی با بیان اینکه حامیان، سایبانی برای فرزندانی هستند که سایه پدری و بعضاً سایه والدین را بالای سر خود حس نمی‌کنند، اظهار کرد: برای نیکوکاران ثابت شده که با حضور در زندگی نیازمندان می‌توانند اندکی از خستگی روزگار و مشکلات جانکاه زندگی را از تن فرزندان یتیم و نیازمند بزدایند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به بارش رحمت خداوندی توسط خیران بر زندگی نیازمندان، ادامه داد: وجوه واریزی توسط حامیان فقط برای ایتام انتخاب شده از سوی آنان و باتوجه‌به نیت حامیان هزینه می‌شود و چنانچه حامیان علاوه بر مبلغ تعهد شده ماهیانه، مبالغ بیشتری به‌حساب این نهاد یا ایتام واریز کنند، با لحاظ‌کردن نیت و خواسته ایشان هزینه خواهد شد.

وی به مزایای طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: از جمله مزایای این طرح، انتخاب چهره‌به‌چهره کودکان یتیم و نیازمند توسط خیران و حامیان و واریز مستقیم کمک‌های نقدی ایشان به‌حساب فرزندان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تأکید بر اینکه کمک‌های حامیان مبتنی بر نیازهای مددجو از جمله معیشت، تحصیل، درمان و… تعریف شده‌است، گفت: در حال حاضر ۱۲۱ هزار حامی، سرپرستی بیش از ۳۲ هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت را برعهده گرفته و سایه مهربانی خود را بر آنان گسترانیده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار