آقای انجیدنی در ابتدای دورهمی یک خلاصهای از پیام رسان گپ گفتند و سپس به رونمایی اپلیکیشن مداد و ارائه این اپلیکیشن پرداختند.
انجیدینی گفت: گپ یکی از چند پیام رسان داخلی است، که حدود یکسال است در دسترس عمومی قرار گرفته است و حدود ۵ سال قبل هم تولید آن کلید خورده است. گپ یک پیام رسان با فناوری کاملاً clod base است و ویژگیهایی مثل رمزگذاری و خدمات پرداخت و خدمات متنوعی در آن وجود دارد.
نقطه ای که شاید سبب ضعف یا خلاء این پیام رسانها بود حضور کودکان در دنیای پیام رسان بود. درسته کشف جرم در یک پیام رسان داخلی سادهتر از یک پیام رسان خارجی است اما باز هم جرائمی در آن وجود دارد و ما در پیامرسان خودمان دائما با جرائم مشهود (مثل کانالهای پورت و اینگونه جرائم) برخورد میکنیم.
علت ایجاد اپلیکیشن مداد/ همکاری مداد با فعالین تولید محتوای کودک
انجیدینی گفت: موضوع تفکیک شدن بچهها، وجود یک حریم هوشمند برای آنها و ارتباط والدین و مدارس با بچهها باعث شد در زیر مجموعه این پیام رسان پیام رسان مداد را تعریف کردیم.
در مداد سعی شده ارتباط بین اعضای مداد ( کودک و والدین و مربیان) به صورت وایت لیست و بلک لیست مطرح شود. در اپلیکیشن مداد یکسری از ارتباطات و دسترسیها از طریق دستی و توسط والدین مطرح میشود و یکسری توسط خود سیستم بر اساس کد ملی کودک است.انجیدنی افزود: فضای بیشتری از محتوای مداد بازی و سرگرمی و… است که این خدمات رو سایر شرکتها روی پلت فرم مداد اجرا میکنند. قاعدتاً برخی از این سرویسها و خدمات پولی هستند.
در مورد اپلیکیشن مداد بحث نوآوری و خلاقیت حوزه کودک و نوجوان جدی گرفته شده است. پرورش خلاقیت کودکان و فرآیند آمادهسازی کودک برای فعالیتهای آینده در این اپلیکیشن قرار داده شده است. ابزارهایی در این اپلیکیشن قرار داده شده است که کسب و کارها را به کودکان معرفی میشود.
انجیدنی در انتها گفت: ما از مجموعههایی که در موضوع خلاقیت یا ایجاد توانمندی در حوزه کودک فعالیت میکنند بسیار استقبال میکنیم. مجموعههایی که با خلاقیت فرآیند تولید را آموزش بدهد. ما بستر را فراهم کردیم و کاملا نیاز به محتوا و همکاری دارد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه