استفاده از کودک انگلیسی مبتلا به سندروم داون در تبلیغات شرکت مُد!/ تزریق امید یا منفعت تجاری؟
کودک ۲۲ ماهه انگلیسی که در بدو تولد با سندروم داون و مشکلات تنفسی متولد شده بود، اکنون به الگویی برای برند مد آمازون تبدیل شده است.
به گزارش کودک پرس ، کودک انگلیسی مبتلا به سندروم داون به مدل شرکت آمازون تبدیل شد!
این کودک 22 ماهه که با سندروم داون، مشکلات تنفسی و یک سری دیگر از شرایط سلامتی متولد شده بود به مدت 45 روز در بیمارستان نگه داشته شد.
ریو در آن زمان مجبور به جراحی بود، زیرا روده وی سوراخ بوده و نای او بواسطه رگ های قلب به شدت فشرده شده بود. او تنها 2 میلیمتر راه تنفسی داشت.
با وجود دردسرهای به دنیا آمدن، ریو به سرعت به زندگی بازگشت. در اوایل سال جاری (2019) توافقی با آژانس ویژه ای در زمینه مدل امضا شد و ریو فرصت این را یافت تا با غول های مد پریمارک (Primark) کار کند.
ریو اکنون به الگویی برای برند مد آمازون تبدیل شده است.
مادر ریو گفت: “همه ما به ریو افتخار می کنیم. تماشای کودکان معلول در تبلیغات اصلی بسیار شگفت آور است.”
وی افزود: “ما مانند تمام والدین، می خواهیم ریو شاد بوده و احساس برقراری تعامل داشته باشد. ما همچنان به طرفداری از او ادامه می دهیم.”
خوشبختانه، ریو نشان داد که کودکان دیگر که فارغ از توانایی هستند، زیبا بوده و می توانند به چیزهای شگفت انگیز دست یابند.
منبع: تیتر یک
ارسال دیدگاه