موقعیت فعلی شما : خانه/ویژه اسلایدر
254988
۳۱ مرداد ۱۴۰۳

پویش ملی «قاصدک های راه کربلا» آغاز شد

پویش ملی «قاصدک های راه کربلا» از امروز، 31 مرداد با محوریت جاماندگان راهپیمایی بزرگ اربعین و ارسال پیامک سراسری توسط اپراتور همراه اول آغاز شد.

به گزارش کودک پرس، به گزارش خبرگزاری کودک، پویش ملی «قاصدک های راه کربلا»، به همت زیست بوم مجازی درسا و همکاری اپراتور همراه اول آغاز شده و تلاش دارد تا کودکان و نوجوانان زیر 14 سال که نتوانستند در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کنند، با بیان دل گویه‌های خود در این راهپیمایی جهانی مشارکت داشته باشند. شرکت کنندگان می‌بایست جمله‌ در نظر گرفته شده برای پویش را در یک فایل تصویری کامل کرده و ارسال نمایند. به برگزیدگان این پویش ملی به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اعم از 12 دستگاه گوشی تلفن همراه، 10 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 50 بسته فرهنگی اهدا خواهد شد.

پویش ملی «قاصدک های راه کربلا» با هدف آشنا ساختن كودكان و نوجوانان با مفاهیم دینی و معارف اسلامی برگزار می‌شود و جمعی از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به صورت داوطلبانه در این پویش ملی مشارکت دارند که از آن جمله می‌توان به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، نمایشگاه بین‌‌المللی ایران پلاست، موسسه بین المللی الهدی و شبکه تلویزیونی شهاب، شرکت توسعه و تجارت هزارگذر، موسسه بین المللی هدهدسلیمان و بومینو اشاره کرد.

 

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در پویش ملی «قاصدک های راه کربلا» عدد 1 را به شماره 3003 ارسال نمایند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار