254919
۲۱ مرداد ۱۴۰۳
جنگ در غزه

جنایت تازه و تکان دهنده در غزه با شهادت صد کودک و نمازگزار در نماز صبح

حمله بامداد روز شنبه رژیم صهیونیستی به نمازخانه یک مدرسه در غزه بیش از 100 شهید برجای گذاشت که پیکر بیشتر آنان تکه تکه شده و قابل جابجایی نیست.

به گزارش کودک پرس ، رژیم اسرائیل در تازه‌ترین جنایت خود صبج روز شنبه 20 مرداد با حمله به یک مدرسه محل اقامت پناه جویان در غزه به هنگام نماز صبح بیش از صد نفر را یکجا شهید و ده‌ها نفر دیگر را مجروح و به خاک و خون کشید. این حمله از فجیع ترین جنایت های رژیم صهیونیستی در طول ماه های اخیر اعلام شده است.

حساب رسمی ارتش اسرائیل اعلام کرد صبح امروز به یک مرکز اختفاء و فرماندهی و هدایت حماس حمله کرده است. این در حالی است که مکان هدف قرار گرفته یک نمازخانه در مدرسه ای به نام تابعین در محله حی الدرج در وسط شهر غزه است.
شدت فاجعه به حدی است که بیشتر پیکرها بر اثر این حمله تکه تکه شده است و قابل جابجایی و انتقال نیست.
شاهدان عینی گفته اند این حمله و انفجارها بلافاصله بعد از تکبیرة الإحرام نمازگزاران صورت گرفت.
مدیر دفتر اطلاع رسانی رسمی دولتی در غزه گفته است در این حمله سه موشک هر کدام به وزن دو هزار پوند مورد استفاده قرار گرفته است. 90 درصد نمازگزاران در این حمله به شهادت رسیده اند که بخشی از آن کودکان هستند.

در این رابطه علی شمخانی مشاور رهبر انقلاب در پیامی که در رسانه‌های عربی بازتاب یافت گفته است هدف اسرائیل از حمله به نمازگزاران در مدرسه تابعین یا ترور اسماعیل هنیه جنگ طلبی و به شکست کشاندن مذاکرات آتش بس است و مقدمات محازات رژیمی که جز زبان زور نمی فهمد فراهم شده است.
منابع محلی در غزه می‌گویند بسیاری از پیکرها قابل کفن و دفن نیست و برای این حجم از شهید پارچه مخصوص کفن در اختیار ندارند.
خبرنگاران حاضر در این صحنه بیان می‌کنند حالت هول و هراس اهالی منطقه مورد اصابت قرار گرفته را فراگرفته و دیگر جای امنی در غزه وجود ندارد.
سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی است در این حمله از بمب های هوشمند استفاده شده تا به غیرنظامیان آسیب نرسد! ادعایی که بارها توسط مقامات آمریکا و اسرائیل برای توجیه حملات بر ضد غیرنظامیان عنوان شده است.
حمله صبح شنبه به نمازگزاران مدرسه تابعین تا این لحظه خبر نخست رسانه‌های عربی و فلسطینی است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار