254270
۲۰ تیر ۱۴۰۳
میثم بکتاشیان

اصفهان در سال های آینده قطب اول فیلم های کودک ونوجوان می شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: از امروز هجدهم تیرماه اعلام فراخوان دوره سوم تولید فیلم‌های کوتاه داستانی کودک و نوجوان اصفهان آغاز خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، میثم بکتاشیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز فراخوان سومین دوره تولید فیلم‌های کوتاه داستانی کودک و نوجوان اصفهان بیان داشت: به دنبال این هستیم که بتوانیم فضا و بستری فراهم شود تا هنرمندان جوان شهرمان بتوانند با موضوع کودک و نوجوان تولیدات خود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این فراخوان تا ابتدای مردادماه است، افزود: امیدواریم بتوانیم طرح‌ها و ایده‌های هنرمندان اصفهانی را در حوزه تولید فیلم کوتاه کودک و نوجوان داشته باشیم.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را از طریق Isfahanfarhang.ir/farakhanfilm و بر اساس روال آئین نامه ارسال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: با همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر در بودجه‌بندی ۱۴۰۳ که در اواخر سال ۱۴۰۲ به انجام رسید، توانستیم ردیف تولید فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند را در بودجه پایدار کنیم .

بکتاشیان با اشاره باینکه در این دوره دو رویکرد «برای کودک و نوجوان» و «درباره کودک و نوجوان» را داریم، گفت:زمانی که صحبت در مورد کودک و نوجوان می‌شود موضوع فیلم به گونه‌ای است که در آن کودک نقش دارد اما موضوع و پیام فیلم برای بزرگ‌ترها، والدین و همه کسانی است که با موضوع کودک و نوجوان در ارتباط هستند.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان افزود: وقتی می‌گوئیم برای کودک و نوجوان یعنی موضوع و مخاطب فیلم خود کودک و نوجوان است و به موضوعات، خلاقیت و زیباشناسی خود حوزه کودک و نوجوان پرداخته می‌شود.

این مقام مسئول گفت:در تلاش هستیم ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه فرآیند انعقاد قراردادهای تولید فیلم را داشته باشیم تا هنرمندان اصفهانی از ۲۵ مرداد وارد فرآیند تولید فیلم شوند و تا پایان شهریورماه سال جاری فیلم‌ها به بنیاد فارابی فرستاده شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امسال حدود چهار میلیارد تومان به تولید فیلم‌های کوتاه و نوجوان اختصاص یافته است، اظهار داشت:افقی که دنبال می‌کنیم این است اصفهان در سال‌های آینده قطب تولید فیلم‌های کودک و نوجوان مطرح شود.

گفتنی است، در پایان این نشست خبری از پوستر فراخوان سومین دوره تولید فیلم‌های کوتاه کودک و نوجوان اصفهان رونمایی شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار