253784
۳۰ خرداد ۱۴۰۳
شهرام شفیعی:

جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان به شناخت دقیق‌تر مخاطب کمک می‌کند

عضو هیئت علمی جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان گفت: این جشنواره می‌تواند به رصد صنعت نشر از جنبه‌های مختلف، شناخت دقیق‌تر مخاطب، گفت‌وگوهای تکمیلی با جامعه دست‌اندرکار امر کودکی و غیره، کمک و آن را تقویت کند.

به گزارش کودک پرس ، شهرام شفیعی درباره برپایی نخستین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان گفت: من طرفدار هر اقدام مؤثری برای ترویج بیشتر کتابخوانی در میان بچه‌ها، کیفیت‌بخشی بیشتر به آثار و قدردانی از پدیدآورندگان هستم و این جشنواره مصداق این موارد است.

او در پاسخ به این سوال که «آیا نخستین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان می‌تواند نیروی مؤثر و مضاعفی به حوزه کتاب کودک و نوجوان وارد کند؟» بیان کرد: سلیقه شخصی من دیدن ارزش‌های هر کار در نوع خود و اجتناب از تشدید رقابت است و در حد رأی خودم، به یاری خدا، تأثیرگذار خواهم بود. دوستان دیگر هم هرکدام بیش از من مؤثر و مایه اعتبار خواهند بود.

این نویسنده کودک و نوجوان، طنزنویس و ویراستار درباره تقویت حوزه داستان کودک و نوجوان و بهبود وضعیت آن با کمک برگزاری چنین جشنواره‌ای در سطح ملی و بین‌المللی، عنوان کرد: این جشنواره می‌تواند به رصد صنعت نشر از جنبه‌های مختلف، شناخت دقیق‌تر مخاطب، گفت‌وگوهای تکمیلی با جامعه دست‌اندرکار امر کودکی و غیره، کمک و آن را تقویت کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار