دانش‌آموزان تازه‌وارد مدارس در معرض افسردگی بیشتری هستند

نتایج بررسی‌های جدید بیانگر افسردگی بیشتر در دانش‌آموزان تازه‌وارد در مدارس است.

به گزارش کودک پرس ، نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد دانش آموزان کوچکتر و آن‌هایی که تازه‌وارد مدرسه هستند، بیش از سال‌بالاتری‌ها دچار افسردگی می‌شوند.

 

 

به گفته کارشناسان، این دسته از دانش‌آموزان از این نظر که در تلاشند تا تمرکز کنند، درس‌های خود را یاد بگیرند یا با همسالان بزرگتر خود دوست شوند در معرض افسردگی قرار دارند.

دانشمندان سوابق بیش از یک میلیون کودک از سراسر انگلیس را تجزیه و تحلیل کردند و درنهایت دریافتند، دانش‌آموزان کوچکتر ۳۰ درصد بیش از بزرگسالان خود در مدرسه ممکن است دچار افسردگی شوند.

جرمی براون، نویسنده اصلی این پژوهش می‌گوید: ما مدتی است که می‌دانیم کودکان سال‌پایینی مدارس ممکن است دچار اختلال بیش فعالی و افسردگی شوند و کمتر از دانش‌آموزان بزرگ‌تر تمایل به انجام کار‌های علمی دارند.

کارشناسان باور دارند، میان سن کمتر در مدارس و بروز بیشتر افسردگی ارتباط وجود دارد.