موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4096
۱۵ شهریور ۱۳۹۵

(عمه خورشید) و طرح‌های سالم‌سازی آستارا

بهزاد قنبری جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا از حضور «عمه خورشید» برای اجرای ویژه برنامه کودکان در طرح‌های سالم‌سازی سواحل این شهرستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش کودک پرس    بهزاد قنبری با اشاره به اینکه طرح‌های سالم‌سازی سواحل این شهرستان برای چهارمین سال متوالی در حال اجراست، اظهار کرد: در قالب این طرح ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای شهروندان و گردشگران در حال انجام است.

وی هدف سپاه از اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل، برجسته‌سازی ارزش‌های دینی، ملی و میهنی عنوان کرد و افزود: فصل تابستان فرصتی برای مردم بوده تا با حضور در مناطق خوش آب و هوا در کنار تفریح با ارزش‌های فرهنگی و دینی نیز آشنا شوند.

این مسؤول به استقبال کودکان از مسابقات و ویژه برنامه‌های طرح‌های سالم‌سازی سواحل آستارا اشاره کرد و گفت: واحد فرهنگی سپاه ناحیه آستارا با حضور «عمه خورشید» در طرح‌های سالم‌سازی سواحل، ویژه برنامه متنوعی ویژه کودکان را در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تصریح بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری طرح‌های سالم‌سازی سواحل در طول هفته، چهار بار در دو طرح ساحل صدف و سفیر امید برگزار می‌شوند خاطرنشان کرد: «عمه خورشید» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در طرح‌های مذکور برای کودکان اجرای برنامه دارد.

به گزارش فارس، در دو طرح سالم‌سازی ساحل صدف و سفیر امید شش گروه هنری با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شب‌های خاطره‌انگیزی را برای شهروندان و گردشگران رقم می‌زنند.

در طرح‌های مذکور نیز 20 غرفه به عرضه محصولات فرهنگی و کتاب، صنایع‌دستی و گردشگری، مشاوره دینی و خانواده، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، ورزش و سلامت و طب سنتی اختصاص یافته است.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا با 18.5 کیلومتر نوار ساحلی در غربی‌ترین نقطه از گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار