27849
۲۲ مهر ۱۳۹۶
فرماندار شهرستان قرچک عنوان کرد؛

برگزاری جشن عاطفه‌ها با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری میان نونهالان و نوجوانان

مسعود مرسل‌پور، فرماندار شهرستان قرچک در مراسم زنگ مهر عاطفه‌ها اظهار داشت: ترویج فرهنگی احسان و نیکوکاری میان نونهالان و نوجوانان ایران اسلامی، حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مهر ماه است.

به گزارش کودک پرس ، زنگ مهر عاطفه‌ها با حضور با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهرستان قرچک نواخته شد. در مدرسه کودک مسلمان برگزار شد.

مسعود مرسل‌پور، فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: ترویج فرهنگی احسان و نیکوکاری میان نونهالان و نوجوانان ایران اسلامی، حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مهر ماه است.

وی گفت: خیلی از کشور که ادای پشرفته و مدرن دارند خط فقره بالای دارند و همه مسئولان مهر نو دوستی و هم‌دردی را باید در بین مردم نهادینه کنند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: امام خمینی (ره) با بنیان کمیته امداد نگذاشت خط فقر در ایران گسترش یابد و شرکت در جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ حسنه انفاق و دستگیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت را به‌دنبال دارد.

وی تاکید کرد: کمک‌هایی که از سوی کمیته امداد به دانش‌آموزان و نیازمند انجام می‌شود، نیازهای اقتصادی آنان را رفع نمی‌کند.

مرسل‌پور گفت: برگزاری جشن عاطفه‌ها علاوه بر جمع آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان، فرهنگ کمک کردن به دیگران را نیز در میان آحاد جامعه نهادینه می‌کند.

 

 

احسان به هم‌نوعان به‌عنوان یکی از تأکیدات دین مبین اسلام است

مهدی نیکبخت ، مدیر آموزش و پرورش قرچک اظهار داشت: نیکی و احسان به هم‌نوعان به‌عنوان یکی از تأکیدات دین مبین اسلام، جشن عاطفه‌ها را فرصت مناسبی جهت کمک به هم‌نوعان است.

وی گفت: نهادینه شدن بخشندگی و مهربانیت خداوند در زندگی افراد به‌واسطه بخشندگی نسبت به هم نوع خود تحقق می‌یابد.

نیکبخت به تمرین مهربانی و بخشندگی دانش‌آموزان نسبت به همکلاسی‌ها و دیگر هم‌وطنان خود تاکید کرد و افزود: با تمرین بخشندگی می‌توان شاهد اثرات مثبت این امر خیر در زندگی خود باشیم.

دانش آموزان، معلمان، مسئولان دبیرستان دخترانه ابن سینا و مسئولان شهرستان قرچک پس از نواخته شدن زنگ مهر عاطفه‌ها هدایای خود را به صندوق در نظر گرفته شده کمیته امداد امام خمینی (ره) انداختند.

گفتنی است: در این مراسم 200 میلیون ریال توسط مسئولان شهرستان قرچک برای کمک به بی‌بضاعتان هدیه داده شد.

 

 

منبع: قرچک آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار