189637
۲۸ آذر ۱۳۹۷

فراخوان جشنواره «به وقت اذان» در شمال استان اصفهان

مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) از برگزاری جشنواره «به وقت اذان» ویژه مؤذنان نوجوان و جوان شهرستان‌های شمال استان اصفهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام «مجتبی حسن زاده»  گفت: در آستانه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشنواره «به وقت اذان» ویژه مؤذنان نوجوان و جوان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) افزود: این جشنواره در جهت گسترش فرهنگ اذان و شناسایی استعدادهای نوجوان و جوان در این حوزه، در دو رده سنی «زیر ۱۴ سال» و « ۱۴ تا ۲۰ سال» در دو مرحله برگزار خواهد شد.

 

حسن زاده با بیان اینکه این مسابقه به دو روش «تقلیدخوانی از مؤذنین ایرانی و مصری» و «آزاد»  برگزار می شود، گفت: متقاضیان بایستی اثر خود را به همراه مشخصات خود به آی دی vaghteazan1397@  ارسال کنند.

 

مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) اظهار داشت: در بخش تقلیدی، متقاضیان باید در ابتدا با ارسال نام خود به آی دی مذکور، قطعه تقلیدی خود را از دبیرخانه دریافت و پس از تمرین، صوت خود را ارسال کنند.

 

حجت الاسلام حسن زاده مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا «پایان دی ماه» اعلام کرد و افزود: برگزیدگان این مسابقه همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی در دهه فجر معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

وی افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن موسسه قرآنی امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) ۰۳۱۵۵۴۷۲۸۰۱  تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار