187091
۰۸ آذر ۱۳۹۷
المپیاد استعدادهای برتر کشور؛

وزنه‌بردار نوجوان آذربایجان غربی قهرمان ۵۵ کیلوگرم ایران شد

رییس هیات وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: ‘علی عالی پور’ وزنه‌بردار نوجوان دسته ۵۵ کیلوگرم اهل شهرستان شوط، موفق به کسب مدال طلای نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور شد.

به گزارش کودک پرس ، شاهرخ پیری افزود: این رقابت‌ها به میزبانی خرم آباد و در سالن مسابقات شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی برگزار شد که در آن 300 ورزشکار حضور داشتند.
وی بیان کرد: در دسته 55 کیلوگرم علی عالی پور از آذربایجان غربی در مجموع با مهار 183 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد، امیرحسین حسین زاده از تهران در مجموع با 172 کیلوگرم نشان نقره گرفت و ابوالفضل خاکباز از لرستان در مجموع 167 کیلوگرم صاحب برنز این رقابت ها شد.

وی گفت: تیم نوجوانان آذربایجان غربی در این دوره از مسابقات با 10 ورزشکار حاضر بود که در پایان با کسب یک نشان طلا موفق به کسب مقام هفتم تیمی شد.
وی ادامه داد: علی عالی‌پور، شایان احمدنژاد، شایان چاپاش و امیرحسین جوانشیر چهار وزنه بردار استان به عنوان استعدادهای برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

رییس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: در این رقابت‌ها استان لرستان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان شد، تیم فارس با 2 مدال طلا، یک نقره به نایب قهرمانی رسید و خوزستان نیز با یک طلا، 2 نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

تیم‌های مازندران، آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی و البرز نیز در جایگاه های چهارم تا هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار