178076
۰۵ مهر ۱۳۹۷

جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در شورای فرهنگ عمومی نی‌ریز

هشتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نی‌ریز با دو موضوع برگزاری شب شعر کشوری عاشورا و تشکیل جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان تشکیل شد.

به گزارش کودک پرس ، شب شعر کشوری عاشورا با حضور شاعران برجسته آیینی روز جمعه ۱۳ مهرماه مصادف با شهادت امام سجاد(علیه‌السلام) برای چهارمین سال پیاپی در محل سالن آمفی تئاتر برگزار خواهد شد.

محمدرضا امیری فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی در این جلسه خواستار تلاش فعالان فرهنگی، شعرا و اهل قلم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معضلات فرهنگی امروز جامعه شد.

وی بر همکاری تمامی اعضای شورا و نهادهای شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم آئینی تأکید کرد.

در ادامه قرایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی، تشکیل جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان را گامی در جهت نیل به دستیابی پایتخت کتاب ایران برای نی‌ریز عنوان کرد.

 

وی از تشکیل ستاد جام باشگاه‌ها با مشارکت نهادهای غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی شهرستان با هدف توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی خبر داد و برگزاری کارگاه‌های آموزش ترویج کتابخوانی ویژه مهد کودک‌ها، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مدارس، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مجتمع‌های مسکونی و… را از برنامه‌های این ستاد در مهر ماه سال‌جاری عنوان نمود.

 

گفتنی است بهترین جام باشگاه‌های شهرستان در پایان سال پس از داوری و ارزیابی جهت رقابت با سایر شهرستان‌ها به استان و نهایتاً تهران معرفی می‌شوند.

 

 

 

 

منبع: هورگان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار