173737
۱۰ شهریور ۱۳۹۷

جشنواره تفریحی آموزشی «سازه‌های من و بابام» در منطقه پنج

جشنواره تفریحی آموزشی «سازه‌های من و بابام» به همت اداره فرهنگی منطقه پنج و خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، این جشنواره به منظور تحکیم روابط پدران با فرزندان برگزار می‌شود تا به دور از مشکلات و دغدغه‌های کاری به صورت تیم‌های دو یا حداکثر سه نفره متشکل از پدر و فرزندان در کارگاه آموزشی و مسابقه حاضر شده و مادر خانواده نیز می‌تواند به عنوان مشاور این تیم را همراهی کند.

جشنواره تفریحی آموزشی «سازه‌های من و بابام» برای فرزندان ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار و در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده اهداء می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری مجموعه جشن‌های  «نشاطستان» در این منطقه اظهارکرد: این ویژه برنامه تابستانی با حضور هنرمندان جوان و در قالب هنرهای آیینی در پارک کوهستانی صفه، پارک بزرگ سپاهان شهر، میدان جلفا و پل مارنان در حال برگزاری است.

حمید فرهنگ تصریح کرد: مجموعه جشن‌های نشاطستان به منظور تزریق شادی و نشاط در بین شهروندان از ۱۸ مردادماه آغاز شده و تا ۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دو فرهنگ‌سرای اندیشه و سبحان برای برگزاری جشن‌های خانواده محور افزود: برنامه‌های فرهنگی برای عموم خانواده‌ها به صورت منظم در سالن اجتماعات این دو فرهنگ‌سرا برگزار می شود.

 

 

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار