153441
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

نشست «بررسی كودك‌آزاری» در مشهد برگزار می‌شود

«نشست بررسی معضل كودك‌آزاری» توسط جمعيت امام علی(علیه‌السلام) در مشهد برگزار می‌شود. اين نشست يادمان چهلم «ندا عليزاده»، دختر شش ساله‌ افغان است كه توسط مرد همسايه‌ چهل و يك ساله، مورد تجاوز قرار گرفت و كشته شد.

به گزارش کودک پرس ، در اين نشست پديده‌ كودك آزاري از ديدگاه‌هاي اجتماعي، فرهنگي، روانشناسي، حقوقي و شهروندي مورد بررسي قرار خواهد گرفت و چند تن از كارشناسان و مسوولان مرتبط با اين حوزه‌ها، به آگاهي‌سازي جمع، از زواياي مختلف اين موضوع و پاسخ به پرسش‌هاي آنان برخواهند آمد.

 

در اين نشست همچنين چند روايت از موارد حاد كودك آزاري كه جمعيت امام علي(علیه‌السلام) با آن رو‌به‌رو بوده، به همراه آمار تقريبي اين پديده، برگرفته از سمينار كودك‌آزاري ارايه خواهد شد. جمعيت امام علي(علیه‌السلام) با دو دهه فعاليت در سكونت‌گاه‌هاي حاشيه‌نشين و در معرض معضل داراي نمايندگي‌هاي متعددي در استان‌هاي مختلف كشور است كه سابقه فعاليتش در مناطق حاشيه‌اي شهر مشهد به بيش از شش سال مي‌رسد.

 

نشست بررسي معضل كودك‌آزاري خواهان رسيدن به يك كلام مشترك، فضاي تعاملي بين ارگان‌هاي موثر و مسوول در رابطه با اين معضل با هم و با ان‌جي‌او‌هاي فعال در مناطق حاشيه‌اي و در معرض آسيب شهر است. بنا بر اعلام جمعيت امام علي(علیه‌السلام) مشهد اين نشست ١٦ ارديبهشت ماه ساعت ١٤:٣٠ الي ١٧ در سالن فردوسي دانشكده ادبيات دانشگاه فردوسي مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: سلامت نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار