152660
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

نبرد وزنه‌بردار قزوینی با پولاد سرد در پیکارهای قهرمانی آسیا

رضا اسدی وزنه‌بردار نوجوان استان قزوین در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا به روی تخته می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی از هفته گذشته به میزبانی ازبکستان آغاز شده است که امروز در روز ماقبل پایانی رضا اسدی وزنه‌بردار قزوینی تیم ملی به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

اسدی که در دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان را همراهی می‌کند، در این رقابت‌ها در حالی به مصاف رقبای خود خواهد رفت که بدون شک وزنه‌برداران استان همواره در دسته سنگین‌وزن در پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان توانسته‌اند ملی پوشان مقتدر و مطرحی را در آسیا و جهان مطرح کنند.

 

اسدی با رکورد ورودی 310 کیلوگرم به همراه هشت وزنه‌بردار در دسته 94 کیلوگرم در حالی به مصاف رقبای قدرتمند خود می‌رود که به همراه وزنه‌بردار کره در استارت لیست دوم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا قرار دارد.

اسدی که از ماه‌ها قبل اردوهای آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در شهرستان علی‌آباد کتول آغاز کرده بود، تمرینات خود را همراه با سایر ملی پوشان در گرگان پیگیری کرد.

این وزنه‌بردار خوب استان آخرین مرحله تمرینات خود را هم در تهران و کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کادر فنی باکیفیت بالایی برگزار کرد تا امروز در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان آسیا بتوانند جواب تمرینات سخت خود را با کسب مدال بگیرد، اتفاقی که بدون شک در صورت رخ دادن می‌تواند بهترین عنوان برای این ورزشکار در سطح رقابت‌های قاره کهن آسیا باشد.

 

حسین مقامی رئیس هیئت وزنه‌برداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به رقابت وزنه‌بردار استان در پیکارهای قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان آسیا با رقیبان اظهار داشت: رضا اسدی وزنه‌بردار ملی‌پوش قزوینی تیم ملی نوجوانان در نخستین تجربه خود در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعتی دیگر به مصاف رقبای قدرتمند خود می‌رود.

وی افزود: اسدی در دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان را همراهی می‌کند.

مقامی عنوان کرد: وزنه‌برداران نوجوانان کشور دراین مسابقات که از امروز به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، در حالی به مصاف رقبای خود می‌روند تا بخت خود را برای مصاف با رقبا در پیکارهای قهرمانی آسیا محک بزنند.

 

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قزوین تأکید کرد: وزنه‌برداران نوجوان ملی‌پوش کشور از ساعاتی دیگر در حالی به روی تخته می‌روند که رضا اسدی ملی‌پوش قزوینی در نبرد با پولاد سرد به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

وی اظهار امیدواری کرد که رضا اسدی ملی‌پوش شایسته استان بتواند با ارائه نمایش خوب خود و با ارائه شایستگی‌هایی که تاکنون نشان داده است، بتواند قابلیت‌های خود را در مسابقات قهرمانی آسیا به نمایش بگذارد و با دست پر میدان آسیایی را ترک کند.

 

گفتنی است؛ مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا  به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار