موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
150253
۲۳ فروردین ۱۳۹۷

حریفان چهار نوجوان ایرانی در شیاپ چانگ جهانی تونس

رقابت‌های روز چهارم دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در تونس برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، رقابت‌های روز چهارم دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در تونس برگزار می‌شود و مهسا کیادلیری، یلدا ولی‌نژاد، محمدمهدی عمادی و علی اشکوریان به عنوان نمایندگان ایران‌ روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

 

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان فردا با حضور 173 هوگوپوش پیکارهای 59- و 63- کیلوگرم دختران و 68- و 73- کیلوگرم پسران انجام خواهد شد که مهسا کیا دلیری 59- کیلوگرم ، یلدا ولی‌نژاد 63- کیلوگرم ، محمدمهدی عمادی(68- کیلوگرم و علی اشکوریان 73- کیلوگرم  باید با رقبایشان به مبارزه بپردازند.

 

طبق قرعه مهسا کیادلیری نماینده وزن 59- کیلوگرم کشورمان ابتدا رو در روی «ناتالیا بوندار» از اوکرانی قرار می‌گیرد و پس از آن به مصاف «پریانکا پاتل» از هند می‌رود.

 

یلدا ولی‌نژاد هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم کشورمان نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده فرانسه و هلند دیدار کند.

 

اما در گروه پسران محمدمهدی عمادی در وزن 68- کیلوگرم پس از قرعه استراحت با برنده دیدار مصر و جامایکا پیکار می کند .در وزن 73- کیلوگرم نیز علی اشکوریان ابتدا با «میخاییل سوکولف» از روسیه مبارزه می کند و پس از آن به مصاف  «ساموئله بالیوا» ایتالیا می رود .

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار