موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
149252
۱۶ فروردین ۱۳۹۷
تکواندوی انتخابی المپیک جوانان ۲۰۱۸ - تونس

تکواندوکاران نوجوان ایران رقبایشان را شتاختند

در پایان مراسم قرعه کشی و وزن کشی مسابقات تکواندوی انتخابی المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین، ملی‌پوشان نوجوان دختر و پسر ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش کودک پرس ، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸، در تاریخ مهر ماه سال‌ ۱۳۹۷ به میزبانی شهر “بوینس آیرس” در آرژانتین برگزار می‌شود که قرار است تیم های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر ایران در این مسابقات شرکت کند. مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ روز جمعه ۱۷ فروردین‌ آغاز و به مدت دو روز در سالن “ساله کوارت” الحمامات با حضور ۴۳۸ تکواندوکار در ۵ وزن پیگیری خواهد شد تا نفرات برتر مشخص و معرفی شوند.

قرعه کشی و وزن کشی این دوره از مسابقات عصر امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ در هتل “سول آزور” الحمامات برگزار و نمایندگان کشورمان رقبای خود در این رویداد را شناختند.

در روز نخست این دوره از رقابت‌ها، هوگوپوشان اوزان ۴۸-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم پسران، اوزان ۴۹- و ۶۳- کیلوگرم دختران به مصاف رقبایشان می‌روند که در گروه در گروه پسران علی اشکوریان در ۷۳- کیلوگرم و محمد خانی در ۷۳+ کیلوگرم) ، در گروه دختران نیز یلدا ولی‌نژاد در ۶۳- کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

علی اشکوریان نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست باید به مصاف ” نوچیت راکیارت” از تایلند برود. محمدخانی در وزن ۷۳+ کیلوگرم نیز ابتدا باید رو در روی “علی مابروک” عربستان سعودی قرار بگیرد و در صورت پیروزی به مصاف حریف هندی برود.

اما در بخش بانوان یلدا ولی‌نژاد هوگوپوش وزن ۶۳- کیلوگرم آخرین نماینده ایران در روز نخست باید اولین مبارزه خود را مقابل “تراوا منجی” از کریباتی برگزار کند.

در روز پایانی این مسابقات که شنبه ۱۸ فروردین‌ پیگیری می شود، مبارزات اوزان ۵۵- و ۶۳- کیلوگرم پسران، اوزان ۴۴-، ۵۵- و ۶۳+ کیلوگرم دختران پیگیری خواهد شد که حامد اصغری در ۶۳- کیلوگرم، مهلا مومن‌زاده در ۴۴- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن ۶۳+ کیلوگرم به مصاف رقبایشان می‌روند.

حامد اصغری در وزن ۶۳- کیلوگرم در گام نخست حریف اردنی را پیش رو دارد. مهلا مومن‌زاده هوگوپوش وزن ۴۴- کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول باید نخستین مبارزه خود را با برنده هند و بریتانیا برگزار کند.

اما در وزن ۶۳+ کیلوگرم نیز کیمیا همتی نیز ابتدا با “آنا مارتوس گویلامت” از اسپانیا مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی با “رهاف ابراهیم” سوریه ای دیدار می‌کند.

هدایت تیم ملی پسران را محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی در اختیار دارند. سرمربیگری تیم دختران را نیز فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی و نیلوفر صفریان به عنوان مربی بر عهده دارند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار