144333
۱۴ اسفند ۱۳۹۶
از سوي كادر فنی تيم ملی نوجوانان؛

۲ فوتباليست نوجوان قم به اردوی تيم ملی دعوت شدند

دو فوتباليست نوجوان استان قم با درخشش در رقابت‌های اين فصل فوتبال باشگاه‌های كشور از سوی كادر فنی به اردوی آماده‌سازی تيم ملی دعوت شدند.

به گزارش کودک پرس ، حضور یکی از تیم‌های مستعد رده‌های سنی پایه فوتبال قم یعنی تیم نوجوانان صبا در مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور اگر چه تا هفته پایانی برای این تیم به سختی دنبال شد اما برای فوتبال قم دستاورد خوبی داشت.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم امسال متشکل از بازیکنان مستعد و آینده‌دار بومی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به میدان رفت و البته از چند بازیکن غیر بومی نیز یاری گرفت اما بار اصلی این تیم را برای حفظ امتیاز حضور در لیگ برتر فصل آینده، بازیکنان بومی به دوش کشیدند.

صبای قم تا قبل از هفته پایانی دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر هیچ بردی در کارنامه نداشت و بعد از سپری کردن مشکلات عدیده مالی و مدیریتی، سرانجام با تکیه بر همت، تعصب و انگیزه بازیکنان شاخص بومی خود را در لیگ برتر حفظ کرد تا سال آینده نیز در لیگ برتر باشد.

 

اما حضور تیم نوجوانان صبای قم در لیگ برتر این خوبی را داشت که بازیکنان مستعدی از ترکیب این تیم به کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران معرفی شوند، فوتبالیست‌هایی که با درخشش در صبا راه خود را برای دست یافتن به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشتر هموارتر از قبل کردند.

در حالی که فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران اردوی تدارکاتی تیم ملی را برای برگزاری در روزهای شانزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برنامه‌ریزی کرده، دو فوتبالیست مستعد قم یعنی شهاب روح‌پرور و سجاد خدابنده‌لو نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

این در حالی است که سرمربی موفق تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در بازی‌های جام جهانی 2017 یعنی عباس چمنیان هدایت تیم ملی را همچنان بر عهده دارد و این مربی از بازیکنان استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، خوزستان، فارس، قم و یک بازیکن شاغل در خارج از کشور یعنی چین به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دعوت کرده است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.