133514
۲۰ دی ۱۳۹۶

رقابت ۸ تیم قمی در لیگ فوتبال نونهالان زیر ۱۵ سال

هشت تیم از جمع ۹ تیم قمی حاضر در مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های زیر ۱۵ سال در چهار دیدار حساس نخستین دوره این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش کودک پرس از قم، طبق برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم روزهای 21 و 22 دی‌ماه دیدارهای هفته پنجم از نخستین دوره مسابقات لیگ فوتبال نونهالان زیر 15 سال باشگاه‌های قم برگزار می‌شود و تیم‌ها در چهار مسابقه با یکدیگر دیدار می‌کنند.

این مسابقات از امسال با عنوان گرامیداشت مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز قم برگزار می‌شود و در آن 9 تیم سیاه‌جامگان، عقاب، سفید زاگرس، شاهین، پیام، صبای قم، وحدت، سهیل و هما بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی برگزار می‌کنند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال قم، روز پنجشنبه در آغاز هفته پنجم این بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم تیم سیاه‌جامگان به مصاف تیم فوتبال عقاب می‌رود و سپس شاهین با تیم نونهالان پیام روبه‌رو می‌شود.

 

اما روز جمعه 22 دی‌ماه در ورزشگاه تختی قم ابتدا صبای قم برابر وحدت قرار می‌گیرد و سپس تیم‌های سهیل و هما به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه با توجه به حضور 9 تیم در این رقابت‌ها و استراحت یک تیم در هر هفته، تیم سفید زاگرس این هفته مسابقه‌ای ندارد و سایر بازی‌ها را دنبال می‌کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ نونهالان زیر 15 سال باشگاه‌های استان قم تیم‌های پیام و صبای قم با کسب سه برد متوالی در حال حاضر با 9 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های اول و دوم هستند و تیم هفت امتیازی شاهین در تعقیب بالانشین‌های جدول به کار خود ادامه می‌دهد.

 

همچنین تیم‌های 6 امتیازی هما، سهیل و سیاه‌جامگان در رده‌های چهارم تا ششم هستند و تیم سه امتیازی وحدت رتبه هفتم را در اختیار دارد، ضمن اینکه فوتبالیست‌های نونهالان تیم‌های عقاب با یک امتیاز و سفید زاگرس بدون امتیاز در مکان‌های هشتم و نهم جای دارند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.