132483
۱۷ دی ۱۳۹۶

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گفت: سال ۹۷ المپیک نوجوانان را در آرژانتین پیش‌رو داریم.

به گزارش کودک پرس، غلام‌رضا محمدی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان تختی در محل آرامگاه وی واقع در قبرستان تاریخی ابن‌بابویه شهرری، یاد این مرد بزرگ را گرامی داشت و در تشریح برنامه‌های تیم ملی اظهار کرد: ایران ازجمله کشورهای کشتی‌خیز جهان است و استعدادهای زیادی در این رشته دارد.

وی ادامه داد: کشتی ورزش اول کشور ماست و استان تهران از گذشته‌های دور جزو  مناطق کشتی‌گیر‌پرور کشور بود و بزرگان و مدال‌آوران بزرگی را به جهان کشتی معرفی کرده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با تأکید بر اینکه بنده در خدمت آینده‌سازان کشتی کشور هستم، تصریح کرد: افتخار خدمت به کشتی کشور را در این بخش دارم، به خاطر خدمت به کشتی کشورم از خیلی چیزها گذشتم.

 

محمدی با اشاره به اینکه به‌زودی مسابقات عمومی کشتی آزاد نوجوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها در بحث استعدادیابی است.

وی با بیان اینکه اواخر بهمن‌ماه مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بهترین‌ها جهت بر تن کردن دوبنده تیم ملی به اردو دعوت می‌شوند و اسفندماه جام یادگار امام را در پیش داریم که از اهمیت خاصی برخوردار است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با تأکید بر اینکه سال 97 سال پرترافیکی است، از برگزاری المپیک نوجوانان در سال 97 به میزبانی آرژانتین خبر داد و اضافه کرد: این رقابت‌ها مهر سال 97 برگزار می‌شود و از الآن برای موفقیت در این میدان مهم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

محمدی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی و رقابت‌های جهانی را در سال 97 در پیش داریم، اظهار کرد: مسابقات جهانی به میزبانی کرواسی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس؛ مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان تختی امروز در محل آرامگاه وی واقع در قبرستان تاریخی ابن‌بابویه شهرری با حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش، مسؤولان ادارات، پیشکسوتان، هنرمندان و جمعی از شهروندان برگزار شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.