128433
۲۹ آذر ۱۳۹۶

۵۳ ساعت تعلیم مسائل اجتماعی به محصلین در جیرفت

مسئول اورژانس اجتماعی جیرفت ابراز داشت: تعلیم خودمراقبتی، ارائه خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی، تعلیم پیشگیری از کودک اذیت کردنی و تشریح لطمه اجتماعی از طریق کارکنان اورژانس اجتماعی شهرستان جیرفت به محصلین عرضه شده هست.

به گزارش کودک پرس ، مسئول اورژانس اجتماعی جیرفت افزود: هدف از تعلیم در مدرسه ها آشنایی محصلین با اورژانس اجتماعی و خدمات این مرکز و علاوه بر این لطمه ها و خود نگهدارىی هست.

علاوه بر تعلیم در مدرسه ها، کمپانی در نشست ها انجمن اولیه و مربیان نیز در فرمان کار هست که طی این مدت کارکنان اورژانس اجتماعی در ۹ نشست کمپانی نمودند و تعلیم های لازم به والدین محصلین عرضه گردید.

مسئول اورژانس اجتماعی جیرفت افزود: این تعلیم در سطح مدرسه ها و انجمن اولیاء و مربیان تا انتهاء سال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: مرکز اورژانس اجتماعی به کنترل و کاهش آشفتگی های فردی، خانوادگی و اجتماعی از مسیر عرضه خدمات و کارهای سریع به اشخاص در فراروی لطمه و لطمه دیده اجتماعی می پردازد.

 

صفوی اضافه کرد: کودکان کار و خیابانی، کودکان اذیت کردن دیده، اقدام به خودکشی، زوجین تقاضاکننده طلاق، خانم ها و دخترهای در فراروی لطمه و لطمه دیده اجتماعی، دخترهای و پسران فراری جامعه هدف اورژانس اجتماعی هست.
وی اهتمام کرد : ارتقاء سطح دانش و آگاهی های لازم اشخاص در فراروی لطمه و لطمه دیده، ارتقاء توانمندی های اشخاص در فراروی لطمه و دخالت موثر به منظور کاهش جرم ها و جلوگیری از تشدید آشفتگی و لطمه های اجتماعی از اغراض راه اندازی اورژانس اجتماعی هست.

وی به خدمات اجتماعی واحد سیار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ اشاره نمود و عنوان کرد: اطلاع رسانی به اشخاص جامعه در راستای برنامه ها و فعالیت های سازمان بهزیستی، شناسایی منطقه های لطمه خیز، عرضه خدمات مددکاری اجتماعی و روانشناسی سرپایی و سریع در محل به اشخاص درمعرض لطمه دیده اجتماعی از کارکردهای این بخش هست.

مسئول اورژانس اجتماعی جیرفت اضافه کرد: خط ۱۲۳ با هدف دخالت تخصصی موثر به منظور کاهش جرائم و جلوگیری از تشدید آشفتگی و لطمه های اجتماعی، عرضه راهنمایی لازم به منظور فعالیت های سازمان بهزیستی به گروههای هدف و ارجاع اشخاص نیازمند دریافت خدمات به واحدهای خدمات اجتماعی سیار راه اندازی شده هست.

اورژانس اجتماعی برای دنبال کنندهی مباحث اجتماعی من جمله همسرآزاری، کودک اذیت کردنی و خودکشی با شماره تلفن ۱۲۳ فعالیت می کند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار