121521
۰۱ آذر ۱۳۹۶
۵ تا ۱۰ آذرماه اجرا می‌شود؛

نمایش صحنه‌ای کودک «سفر باورنکردنی آلیس در سرزمین عجایب» در ملایر اجرا می‌شود

نمایش صحنه‌ای کودک «سفر باورنکردنی آلیس در سرزمین عجایب» در ملایر اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مهدی روزبهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تئاتر صحنه‌ای «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» در روزهای 27 و 28 شهریورماه امسال در 10 سانس اجرای عمومی داشت که با نقش‌آفرینی خوب بازیگران و تلاش عوامل این نمایش، استقبال مناسبی نیز از آن به عمل آمد.

وی با بیان خلاصه‌ای از داستان این نمایش، بیان کرد: آلیس که در فکر برآورده شدن آرزوهایش است، در رؤیای خود به همراه خرگوش سفید به سرزمین عجایب سفر می‌کند که در طول سفر خود با اسطوره‌های کهن نقاط مختلف دنیا مواجه و در نهایت یک شاهزاده ایرانی که اسفندیار پسر گشتاسب است به او کمکی کند تا دریاچه‌ای با ساحل طلایی را پیدا کند و پری دریایی را ببیند و ادامه داستان که در نمایش اجرا می‌شود.

 

مدیر گروه نمایش «یاس کبود» با بیان اینکه نویسندگی این نمایش مهدی مهدی‌آبادی و کارگردانی آن بر عهده مهدی روزبهانی است گفت: در این نمایش بازیگرانی چون فروزان حسینی، سیدمهرداد کاووسی‌حسینی، مهدی روزبهانی، محمد محسنی، حامد زنگنه، محسن حیدری، مهشید صارمی، محمد جواد خالقی، امیر محمد رضایی و محدثه یاری به ایفای نقش می‌پردازند.

وی افزود: امید انصاری به عنوان طراح صحنه و لباس، مهدی فتحی آهنگساز، امید انصاری طراح گریم، فروزان حسینی مجری گریم، فریده همایی مترجم، امیر بیگی سازنده عروسک، صالح حیدری نورپرداز و راضیه روزبهانی در بخش موسیقی و افکت با ما همکاری می‌کنند.

روزبهانی تصریح کرد: مدیریت صحنه نمایش بر عهده حامد زنگنه، عکاسی با مریم روزبهانی، شعر با خانم خراسانی و طراحی پوستر و بروشور تبلیغاتی نیز با شبیر ترابی است.

وی گفت: اجرای مجدد این نمایش ویژه نونهالان مهد کودک‌ها و مدارس ابتدایی است که با هماهنگی‌های صورت گرفته از 5 الی 10 آذرماه، با سه سانس اجرا در هر روز در ساعات 9، 10 و 11 صبح در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به اجرا در می‌آید.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار